YouTube Masthead Reklamları Artık BGBM Bazında Tüm Markalarda Kullanılabilir


Youtube Şubat ayında bu seçeneğin beta testine başladı.

Google’ın sahip olduğu video sitesi, bülteninde reklamları BGBM’de (bin gösterim başına maliyet) temel alarak beta test etmeye ve Şubat’ta hangi kullanıcıların göreceğini belirlemek için hedefleme çözümlerini kullanmaya başladı.

YouTube beta testini sonlandırdı ve tüm reklamverenler artık reklam alanlarını BGBM üzerinden satın alabilirler, ancak yine de ayrılmış bir medya yerleşimi olacak, bu da reklamverenlerin BGBM’ye veya günlük maliyete göre veya sabit bir ücret karşılığında ödeme yapabilecekleri anlamına geliyor.

YouTube’un popülaritesi ve kullanıcıları ilgi alanlarına ve tarama geçmişine göre hedefleme yeteneği göz önüne alındığında, işletmelerin bunun marka imajlarını pekiştirmek ve satışlarını artırmak için etkili bir araç olarak kullanılacaktır.

 

You may also like...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir