Google’ın Gerçek Zamanlı İçerik Trendleri Nedir?

Adından da anlaşılacağı gibi, bu araç içeriklerinizin performansını gerçek zamanlı olarak görmenizi sağlıyor.

“Gerçek zamanlı İçerik Trendleri, haber odalarının içerik oluşturma ve dağıtma konusunda hızlı ve veri odaklı kararlar almasına yardımcı olmak için oluşturuldu. Gazeteciler, hangi içeriklerin en popüler olduğunu ve bölgelerinde hangi geniş konu başlıklarının trendlerini belirleyebilecekler. Haber odaklarına verilerini tam ekran görüntüleme modu ile görselleştirme konusunda yardımcı oluyor. ”

Google Gerçek zamanlı İçerik Trendleri

Gerçek Zamanlı İçerik Trendleri de Google Analytics’ten veri alıyor ve yayıncıya özel ölçümleri bildirmek için kullanıyor.

Bununla birlikte, izleyici verilerini sağlamak için kullanmak yerine, yeni okuyucular çekmek ve geri dönüş ziyaretçilerini teşvik etmek için yayıncının ne yazması gerektiğini ölçmek için kullanır .

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir