Google Potansiyel Müşteri Formu Uzantısı

Google, yeni müşteri formu uzantısı ile dönüşüm oranlarını yükseltmeyi hedefliyor. Henüz beta aşamasında olan uzantı modeli bazı hesaplar için aktif olmuş durumda.

Etkileyici bir harekete geçirme ifadesiyle müşterileri çekmek için tasarlanmıştır, bu durumda yalnızca bir müşteri adayı formu doldurduktan sonra erişilebilen özel bir teklif.

Reklamverenler, müşteri adayı formlarını kendi unvanları ve açıklamalarıyla özelleştirebilir ve müşterilere hangi bilgileri sormak istediklerini belirtebilir. Müşteri bilgileri şunlardan herhangi birini veya tümünü içerebilir:

  • Müşteri adı
  • E-posta
  • Telefon numarası
  • Posta kodu
Yukarıdaki örnekte gösterildiği gibi, reklamverenler aday müşteri adayı için kendi arka plan resimlerini tasarlayabilir ve yükleyebilir.

Müşteriler bilgilerini gönderdikten sonra görüntülenen mesajı özelleştirebilir.

Reklamverenler, harekete geçirme ifadelerini bir web sitesi bağlantısı veya doğrudan indirme şeklinde sunma seçeneğine sahip olacaklar.

Arama ağı reklamlarındaki potansiyel müşteri adayı uzantısının şu anda yalnızca bazı işletmelerin uygun olduğu bir beta özelliği olduğunu gösteriyor.