Google Optimizasyon Puanı Artık Görüntülü Reklam Ağında

Optimizasyon Puanı Artık Görüntülü Reklam Ağında

Google Reklamlarının Arama ve Alışveriş kampanyaları için gösterdiği kampanya optimizasyon puanı, artık Görüntülü reklam kampanyaları için kullanılabilir .

Puanlar kampanya düzeyinde sunulacak ve hesap birleştirilmiş bir hesap seviyesi skoru verecek. Arama, Alışveriş ve Görüntülü Reklam Ağını kapsıyor. Ayrıca, Kampanyaları görüntülemek için uyarlanmış önerileri de görebilirsiniz.

Arama ve Alışveriş kampanyalarında olduğu gibi, Görüntülü Reklam Ağı kampanyaları içinde kullanılan optimizasyon puanı da %0-%100 arasında değişiklik gösterir. %100, kampanyalarınızın tam kapasitede performans göstermeye hazır olduğu anlamına gelir. Kampanya düzeyinde Arama Ağı, Alışveriş Kampanyaları ve Görüntülü Reklam Ağı için ayrı ayrı puanlar görürsünüz. Hesap düzeyinde ise birleştirilmiş tek bir puan görürsünüz.

Google Reklamları’ndaki optimizasyon puanları, Görüntülü reklam kampanyaları için artık kullanılabilir durumda.

Google Optimizasyon Puanı Nedir?

Puanlar % 0 ile % 100 arasında değişmektedir ve hedefleme, teklif otomasyonu, reklamlar ve uzantılar gibi birçok faktöre dayalı olarak kampanyalarınızın ne kadar iyi performans göstereceğini gösterir.

Kampanyalarınızı optimize etmenize yardımcı olabilecek öneriler listelerini her zaman hesabınızıda göreceksiniz. Önerileri uyguladığınızda önerinin optimizasyon puanınıza katkısını (yüzde olarak) gösterir. Google optimizasyon önerileri uygulamak veya kapatmak, hesabınızın genel optimizasyon puanını değiştirir. Optimizasyon puanı, Kampanya, Hesap ve Yönetici Hesabı seviyelerinde mevcuttur.

Google Reklamları Optimizasyon Puanını Nasıl Hesaplar?

Google Optimizasyon puanı, istatistiklere, ayarlara, hesabınızın ve kampanyalarınızın performans durumuna, mevcut önerilerin ilgili etkisine ve son öneriler geçmişi gibi birçok dinamiği kapsar. Kampanya ayarlarınızdan reklam ekosistemindeki trendlere kadar birçok faktöre bağlı olarak değişebilir. Bu değişiklikler olduğunda farklı bir puan ve yeni bir önerileri hesabınızda görebilirsiniz.

Önerileri uygula

Öneriler, kampanyalarınızın genel performansını ve verimliliğini artırabilen tekliflerinizi, anahtar kelimelerinizi ve reklamlarınızı iyileştirerek bütçenizden daha fazla yararlanmanıza yardımcı olabilir.

Bir öneri uygulamak için kullanmak istediğiniz öneride Görüntüle’ye ve ardından Uygula’ya tıklayın . Belirli bir türdeki tüm önerileri uygulamak için öneri kartındaki Tümünü uygula’yı tıklayın .

Bazı Önerileri reddet

Bir öneri, reklam kampanyanızla alakalı görünmüyorsa, öneriyi reddedebilirsiniz. Bir öneriyi reddetmek için imlecinizi öneriye sağ üst köşenin üzerine getirin ve ardından öneriyi reddetmek için X’i tıklayın . Belirli bir türdeki tüm önerileri reddetmek 3 nokta menü simgesi için öneri kartındaki 3 noktalı simgeyi  ve ardından Tümünü reddet’i tıklayın . Görevden alınan önerilere atfedilen toplam puanı görebilirsiniz. Görevden alınan bir öneri, eğer uygun olursa, belirli bir süre sonra tekrar belirebilir.

Neden Önemli?

Google optimizasyon önerileri, puanlar faydalı olabilir, ancak önerileri hemen kabul etmeyin. Bunları ve kampanyanıza uygun olup olmadıklarını dikkatlice değerlendirin. Hesaplarınızda hiçbir önerme olmadan% 100’lük bir optimizasyon puanı optimizasyon için pek fırsat olmadığı anlamına gelmez.

You may also like...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir