Google, Alışveriş Reklamlarını Gmail’e Genişletiyor

Google Ads reklamverenlerine gönderilen bir e-postada şirket, 4 Mart 2020 haftasından itibaren Alışveriş reklamlarının Gmail’de gösterilmeye uygun olacağını söylüyor. Buna hem Ürün Alışveriş reklamları hem de Vitrin Alışveriş reklamları dahildir.

Alışveriş reklamları Gmail’e sunulduğunda, veriler Google Görüntülü Reklam Ağı altında raporlanır. Kampanyalar “YouTube, Gmail ve Keşfet” olarak seçildiği sürece Standart Alışveriş kampanyalarının Gmail’de otomatik olarak yayınlanmasına izin verilir.

Reklamverenler, aşağıdaki adımları izleyerek Alışveriş kampanyalarının Gmail’de sunulmaya uygun olduğundan emin olabilirler:

  • Google Ads’de oturum açın
  • Kampanyalar sekmesinde standart bir Alışveriş kampanyası seçin
  • Ayarlar sekmesini tıklayın
  • “Ağlar” altında, “YouTube, Gmail ve Keşfet” in yanındaki onay kutusunu işaretleyin.

 

 

 

Kutu işaretlenirse, Alışveriş kampanyalarınız Gmail’de görüntülenmeye uygundur. Bunun yanı sıra, reklamveren adına başka bir işlem yapılması gerekmez.

Bu seçeneği belirlediğinizde, Standart Alışveriş kampanyanız YouTube’da, Gmail’de ve Google Arama uygulamasındaki Keşfet feed’inde reklam gösterebilir. Bu reklamlarla ilgili raporları Görüntülü Reklam Ağı segmentinde görebilirsiniz. Arama Ağı’ndakine benzer bir dönüşüm başına maliyet elde etmenize yardımcı olmak için, YouTube, Gmail ve Keşfet’teki bazı tıklamalar Google Arama maks. TBM teklifinden yüksek veya düşük maliyetli olabilir.

Gmail’de yayınlanan Alışveriş reklamları Google Görüntülü Reklam Ağı‘nda raporlanacaktır.

You may also like...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir