Google Ads Yeni Performans Planlayıcı Yakında !

Performans Planlayıcı, dönüşüm artışı sağlamak amacıyla kampanyalarınız için en iyi harcama tutarlarını belirler. Örneğin, 100 Arama Ağı kampanyası genelinde 92.000 TL tutarında bir aylık bütçenizin olduğunu varsayalım. Planlayıcı, dönüşümleri artırmak üzere bu 92.000 TL’yi Arama Ağı kampanyaları genelinde nasıl dağıtacağınız konusunda önerilerde bulunur ve bu değişikliklerden kaynaklanan sonuçları tahmininizde yansıtır. 

Ort. EBM değeri yalnızca örnek vermek amacıyla gösterilmiştir

(Resimdeki Ort. EBM değeri yalnızca örnek vermek amacıyla gösterilmiştir)

Dönüşümlerde oluşan değişiklikleri görmek için farklı harcama noktalarını tıklayarak, planlayıcıyı başka düzenlemeler (ör. farklı harcama seviyeleri, EBM’ler) yapmayı denemek üzere de kullanabilirsiniz. Örneğin, 12 TL EBM ile 20 TL EBM’ye göre dönüşüm hacmi bakımından nasıl bir fark elde edebileceğinizi görebilirsiniz. 

Planınız içinde kampanyaları daha ayrıntılı biçimde inceleyebilirsiniz. Kampanya seviyesinde bir tahmin görüntüleyebilir, harcamayı bu kampanyaya göre uygun şekilde paylaştırabilirsiniz. Hatta anahtar kelimeler ekleyerek yeni terimlerin potansiyel performansı nasıl etkileyeceğini görebilirsiniz.

Ort. EBM değeri yalnızca örnek vermek amacıyla gösterilmiştir

(Resimdeki Ort. EBM değeri yalnızca örnek vermek amacıyla gösterilmiştir)

Değişiklikler otomatik olarak uygulanmaz. Bir dosya indirip Google Ads Editor‘ı kullanarak değişiklikleri uygulayabilirsiniz.

 

You may also like...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir