Facebook, Reklamverenler İçin Marka Güvenliği Denetimlerini Genişletiyor

Facebook, Reklamverenler İçin Marka Güvenliği Denetimlerini Genişletiyor

Facebook, Reklamverenler İçin Marka Güvenliği Denetimlerini Genişletiyor

 

Facebook, reklam verenlere markalarının ağda nasıl göründüğü konusunda daha fazla kontrol sağlamak için mevcut marka güvenliği araçlarını kullanıyor.

Facebook’un marka güvenliği araçları, reklam verenlerin, reklamlarının hangi tür yayıncı içeriği türlerinde görüneceğini belirtmelerini sağlar. Reklam verenler, reklamlarının belirli yayıncıların içeriğinde sunulmasını önlemek için blok listeler de oluşturabilir.

Ayrıca, mevcut marka güvenliği araçları, reklam verenlere reklamlarının gerçekte göründüğü yerleri göstermek için yayıncı dağıtım raporları içerir. Diğer seçeneklere üçüncü şahıslarla yapılan entegrasyonlarla da erişilebilir.

Mevcut marka güvenlik kontrollerine katılmak, Facebook’un bugün yayına sunduğu bu yeni özelliklerdir:

  • Hesap düzeyinde ayarlar : Reklam verenler, bu ayarları bir seferde bir kampanya uygulamak yerine, artık blok listeleri oluşturabilir, teslimat raporları alabilir ve envanter filtrelerini hesap düzeyinde ayarlayabilir.
  • Geliştirilmiş dağıtım raporları : Reklam verenler, önce indirmeden hesap kimliğine veya yayıncıya göre teslimat raporları arayabilir. Google yakında bu rapora içerik seviyesi bilgisi de ekleyecektir.
  • Yeni marka güvenlik ortağı : Video reklam şirketi Zefr, artık bir Facebook marka güvenlik ortağıdır, yani gelecekteki marka güvenliği kontrollerinin ve araçlarının oluşturulmasında rol oynayacakları anlamına gelir.
  • Dinamik İçerik Kümeleri : Integral Ad Science, OpenSlate ve Zefr ile çalışan reklam verenler için içerik düzeyinde bir beyaz liste aracı.
  • Yayıncı Listeleri : Facebook, Kitle Ağı ve yayın içi reklamlar için yayıncı beyaz listelerini test etmeye başlıyor. Bu, gelecek yıl daha geniş bir şekilde genişletilecektir.

You may also like...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir