E-ticaret Satışlarını Artırmak için Sitenizi Geliştirin

E-ticaret Satışlarını Artırmak için Sitenizi Geliştirin

Herhangi bir çevrimiçi deneyimde olduğu gibi, e-ticaret sitenizi ve açılış sayfalarınızı tasarlarken müşterilerinizi ön planda tutmanız gerekir . Müşterileriniz, bir satın alma işlemini araştırıyor olsalar da, gönderim ve iade politikalarınızı, ürün özellikleri, karşılaştırma gibi potansiyel müşterilere doğru zamanda aradıkları bilgileri sunmanız önemlidir.

Müşterinizin satın alma kararı vermek ve kontrol etmek için neye ihtiyaç duyduğunu tahmin etmek için bu insani anlayışı kullanmalısınız.

Örneğin, web sayfalarındaki arka plan resimlerinin ve renklerinin, insanların e-ticaret durumlarında yaptıkları ürün tercihlerini etkileyebileceğini fark etmeyebilirsiniz. Bu etki görsel hazırlama olarak bilinir, çünkü arka plan, bu durumda, bir kişinin zihnini belirli bir ürün özelliğine odaklanmak için görsel bir ipucu görevi görür.

Araştırmacılar Naomi Mandel ve Eric J. Johnson çalışmalarını 2002’de Tüketici Araştırmaları Dergisi’nde yayınladılar . Her deney için, denekler, belirli bir arka plana sahip bir giriş web sayfasını görüntüleyerek başladılar. Belirli düşünme süreçleri için mobilya satın alımıyla ilgili denemede, başlangıç ​​ekranı ya konforu uyandırmak için kabarık bulutlarla gök mavisi bir arka plan ya da insanların fiyat hakkında düşünmesini sağlamak için gömülü küçük para simgeleri ile yeşil bir arka plan gösterdi.

Denekler görünür bir e-ticaret sitesine geçtiğinde, daha önce gördükleri görüntüler hangi bilgileri aradıklarını ve hangi satın alma kararlarını aldıklarını etkilemiş gibi görünüyordu. Arka planında gömülü küçük para simgeleri görenler, daha ucuz ama daha konforsuz bir kanepe seçerken, konfor temalı arka planı görenler daha pahalı ve daha rahat olanı tercih ettiler.

Örneğin, indirimli bir perakendeci, sitelerinde olması gereken değerlere atıfta bulunmak için para birimiyle ilgili ince görüntüler kullanabilirken, lüks bir yatak satıcısı konfor ve lüks hissi uyandırmak için kabarık bulutlar kullanabilir.

Karmaşıklığı Giderin

Çok fazla seçenekle karşılaşan tüketicilerin kolayca kafa karışıklığına girebileceği ve hatta seçimlerinden daha az tatmin olabileceğini unutmayın.

Burada kontrol edebileceğiniz ana şey ilk değişkendir. Özellikle, sitenizi insanların seçimlerini daraltacak şekilde yapılandırabilirsiniz. Çoklu gezinme, arama daraltma / ayrıntılandırma ve ürün karşılaştırma özellikleri, ürünlerin sunulma şeklini yapılandırmaya yardımcı olabilir ve seçimi daha kolay hale getirebilirsiniz.

E-ticarette fiyatlandırma, kullanıcılara bir şeyin “ucuz” veya “pahalı” olup olmadığını araştırmak için bir referans çerçevesi verebilirsiniz. Burada resimde görülen gibi bir fiyatlandırma tablosu haline geldi. Bu tekniğin etkinliği nedeniyle birçok yazılım firmasının kullandığı standart bir teklif modeli.

Bu tekniğin etkinliği nedeniyle birçok yazılım firmasının kullandığı standart bir teklif modeli.

E-ticaret sitenizi, insanların satın alma kararlarını alma şekline uygun olacak şekilde geliştirmek, ikna edici beklentilere yol açacaktır.

Müşterileriniz, bir satın alma işlemini araştırıyor olsalar da, gönderim ve iade politikalarınızı, ürün özellikleri, karşılaştırma gibi potansiyel müşterilere doğru zamanda aradıkları bilgileri sunmanız önemlidir.

You may also like...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir